Ar mērķi vēl labāk palīdzēt klientam, darbu sāk “Gjensidige akadēmija”

Pievienoja:

gjensidige_main logo_cmyk

“Jo vairāk uzmanības un laika veltām sava personāla apmācīšanai, jo apmierinātāks ir mūsu klients un tas pozitīvi ietekmē arī biznesa rādītājus – liecina TNS pētījumu rezultāti. Šodien ar lepnumu atklājam “Gjensidige akadēmiju”, kas mūsu darbiniekiem ļaus kļūt vēl zinošākiem un prasmīgākiem, bet klientiem – labāk izprastiem un apkalpotiem,” atklājot pēc Norvēģijas parauga izveidoto personāla apmācības struktūrvienību “Gjensidige akadēmija”, kas ir pirmā līdzīga veida skola Latvijas apdrošinātāju vidū, atzīst AAS “Gjensidige Baltic” Personāla apmācību vadītājs Imants Podiņš.

 

Gjensidige mērķis ir būt savam klientam īstam padomdevējam un palīgam. Nereti to iespējams īstenot vien uzdodot pareizos jautājumus un pareizi izprotot klienta vajadzības. “Tieši šī māka jautāt, dzirdēt un saklausīt jeb citiem vārdiem – komunicēt – ir tā prasme, ko ikviens Gjensidige darbinieks apgūs jaunajā akadēmijā. Divus gadus esam sekojuši līdzi savu Latvijas kolēģu centieniem šajā virzienā. Esam viņus atbalstījuši un priecājušies par sasniegumiem, arī par atdevi un entuziasmu, ar kuru viņi ir virzījušies savas skolas izveidē. Jaunā akadēmija ir liels solis pretim vēl apmierinātākam klientam un, redzot mērķtiecību, ar kādu personāla apmācības projekts tiek īstenots, ticu – viņiem viss izdosies,” esot klāt “Gjensidige akadēmijas” atklāšanā, prieku neslēpa kompānijas Personāla attīstības vadītājs Norvēģijā Martens Skjostads (Mårten Skjøstad).

 

Projekta realizāciju Gjensidige Latvijā sāka pirms diviem gadiem, iepazīstot savas mātes kompānijas Norvēģijā pieredzi personāla vadībā. “Pakāpeniski to sākām ieviest arī Latvijā un šobrīd esam pirmais Gjensidige grupas uzņēmums Baltijā, kas var lepoties ar savu akadēmiju. Pie paveiktā gan neapstāsimies un ticam, ka klienti no mūsu centieniem tikai iegūs,” stāsta AAS “Gjensidige Baltic” Personāla apmācību vadītājs Imants Podiņš. Viņš uzsver, ka AAS “Gjensidige Baltic” darba pamatnostādne paredz būt visvairāk uz klientu orientētajai kompānija apdrošināšanas jomā. Akadēmijas izveide ir solis tuvāk šīs stratēģijas īstenošanai.

 

Gjensidige akadēmija ir pirmā šāda veida skola, ko ieviesis kāds no Latvijas apdrošinātājiem. Paredzēts, ka “Gjensidige akadēmijā” mācīsies gan visi jaunie darbinieki, gan arī speciālisti ar pieredzi. Mācīšanās notiek kā pieredzes apmaiņa, taču ir paredzēts pieaicināt vieslektorus gan no Gjensidige grupas uzņēmumiem citās valstīs, gan arī dažādu nozaru ekspertus, kuri guvuši panākumus personāla vadības un klientu menedžmenta jomās.

 

“Gjensidige akadēmijas” pirmais posms ir vērsts un pārdošanas speciālistiem, kam sekos īpašas apmācības atlīdzību speciālistiem. “Klientu ikdienu vēlamies darīt maksimāli ērtu, tādēļ Gjensidige ievieš pakalpojumus, kurus klients var iegādāties attālināti, izmantojot internetu vai telefonu un klienti to arī novērtē. Taču ir sarežģītāki, dažkārt arī nepatīkamām emocijām saistīti jautājumi par atlīdzību izmaksu, to apmēru. Vēlamies, lai klients jūt mūsu klātbūtni un atbalstu arī šajā brīdī. Tādēļ atlīdzību speciālistiem ir būtiski prast komunicēt ar dažādiem cilvēkiem dažādās situācijās. Esam pārliecināti, ka “Gjensidige akadēmija” arī šajā jomā mūsu speciālistiem palīdzēs rast labāko risinājumu,” uzsver AAS “Gjensidige Baltic” Personāla apmācību vadītājs Imants Podiņš.

 

Pamatojoties uz TNS pētījumu datiem, viņš uzsver, ka pēdējos gados ieguldītais darbs personāla apmācībā ir devis arī pozitīvus rezultātus – klientu apmierinātības līmenis turpina pieaugt.

 

 

IMG_9041

 

Papildu informācija:

Zane Liepa

Gjensidige Baltic

Mārketinga nodaļas vadītāja

e-pasts: zane.liepa@gjensidige.lv

Mob.: +371 26557132

 

 

 

Zane Auziņa

Baltijas komunikāciju centrs

Gjensidige Baltic sabiedrisko attiecību pārstāve

e-pasts: zane@komunikacijas.lv

Mob.: +371 28304214

 

0