BALTA Dzīvesstila pētījums atklāj, ko Latvijas iedzīvotāji domā par apdrošināšanu

Pievienoja:

Apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) un “GfK Custom Research Baltic” īstenojuši vērienīgu Latvijas sabiedrības dzīvesstila pētījumu, apzinot Latvijas iedzīvotāju viedokli par jautājumiem, kas saistīti ar apdrošināšanas nozari.

 

Ieskatam īstenotajā pētījumā piedāvājam septiņas vērtīgas atziņas:

 

  1. Mana māja – mana pils! Patiesībā teju trešdaļa Latvijas iedzīvotāju jeb 27% uzskata, ka viņu mājoklis nav tik vērts, lai to apdrošinātu.
  2. Piekritīsiet taču, ka ceļojumu apdrošināšana ir lielisks veids, kā brīvdienu ceļojumu laikā izvairīties no liekām galvassāpēm. Tomēr 20% aptaujāto atzīst, ka devušies savos atpūtas ceļojumos bez ceļojumu apdrošināšanas, jo vienkārši par to aizmirsuši…
  3. Tiem, kas sevi uzskata par piedzīvojumu meklētājiem, biežāk ir savs auto, bet retāk – savs nekustamais īpašums.
  4. Lai gan vidējā cena par īpašuma apdrošināšanu ir vien četri eiro mēnesī, savu mājokli apdrošinājuši tikai 30% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju, bet civiltiesisko apdrošināšanu savam īpašumam izvēlējušies vēl krietni mazāk.
  5. Lai cik neticams arī būtu šis apgalvojums, pētījuma rezultāti liecina – 9% iedzīvotāju labprātāk apdrošinātu savas viedierīces, nevis mājas mīluļus.
  6. Jaunākie sociālo tīklu lietošanas dati liecina, ka Latvijā tos regulāri lieto 93% iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 59 gadiem. Bet piekritīsiet taču, ka mēs tos neizmantojam, lai veiktu nozīmīgus finanšu darījumus, vai ne? Šo apgalvojumu pierāda arī BALTA pētījuma dati.
  7. Vērtējot apdrošināšanas tirgus spēlētājus, Latvijas sabiedrība ir vienisprātis: uzticamākais apdrošinātājs ir BALTA!

 

Pētījumu veica tirgus pētījumu kompānija “GfK Custom Research Baltic”, un tā rezultāti ir reprezentatīvi Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 62. Pētījuma izlases lielums – 1502 respondenti.

 

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 13 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2014.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,95 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

 

Papildu informācija:

Juta Šteinerte
BALTA Korporatīvās komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: juta.steinerte@balta.lv

 

Arita Krūze
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” projektu vadītāja
Tel.:+371 28 337 073
E-pasts: arita.kruze@prae.lv

 

0