BALTA neto peļņa pirmajā ceturksnī sasniedz 1,2 miljonus eiro

Pievienoja:

2016. gada pirmo ceturksni apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) noslēgusi ļoti veiksmīgi – neto peļņa sasniegusi 1,2 miljonus eiro, savukārt kopējā uzņēmuma izaugsme, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, bija 13%.

 

Šī gada pirmajā ceturksnī BALTA parakstītās prēmijas sasniegušas 19,6 miljonus eiro, un tas ir par 2,3 miljoniem eiro vairāk nekā pērn – šis pieaugums nodrošinājis apdrošināšanas sabiedrībai 13% izaugsmi, lai gan Latvijas apdrošināšanas tirgus izaugsme pirmajā ceturksnī ir divreiz mazāka – 5,3%. Uzņēmuma veiksmīgā darbība ir radījusi pozitīvu ietekmi uz uzņēmuma kopējiem finanšu rādītājiem, un 2016. gada pirmais ceturksnis noslēgts ar neto peļņu 1,2 miljonu eiro apmērā. Tādējādi sasniegtie finanšu rādītāji atkārtoti apstiprina BALTA līdera pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū.

 

Apdrošināšanas sabiedrība BALTA norāda, ka, neskatoties uz konkurences virzītu spiedienu uz cenām, lielākā ietekme neto peļņas uzlabojumam saistīta ar atlīdzību līmeņa samazinājumu. Pirmajā ceturksnī ievērojami mazāks bijis lielo atlīdzību (atlīdzības virs 60 tūkstošiem eiro) skaits. Jānorāda, ka tieši lielo atlīdzību skaits un izmaiņas ir grūti prognozējamas. Tajā pašā laikā šī perioda kārtējo atlīdzību īpatsvars turpināja palielināties – īpaši izteikti tas vērojams motoru produktos – būtiski pieaug pieteikto atlīdzību vidējais lielums, kas netiek kompensētas ar produktu cenu izmaiņām. Kā vēl viens neto peļnas pieaugumu ietekmējošs faktors ir administrācijas izdevumu samazināšana, kas lielā mērā saistīta ar informācijas tehnoloģiju izmaksu optimizāciju, un kopējā uzņēmuma efektivitātes palielināšana.

 

Bogdans Benčaks (Bogdan Benczak), apdrošināšanas sabiedrības BALTA valdes priekšsēdētājs: „Pieprasījums pēc apdrošināšanas pakalpojumiem Latvijā kopumā palielinās – tas nozīmē, ka cilvēki sāk apzināties apdrošināšanu kā savu personīgo risku vadību, kuru var un vajag plānot un vadīt. Tomēr tas nozīmē arī jaunus izaicinājumus apdrošināšanas nozarei kopumā, un apdrošinātājiem ir jāspēj piedāvāt inovatīvus un klientu individuālajām vēlmēm un vajadzībām piemērotus pakalpojumus. Mēs kā uzņēmums turam acis vaļā un vērojam pasaules tendences, tādējādi līdz ar tām attīstoties un piedāvājot saviem klientiem arvien jaunus un ērtākus risinājumus un pakalpojumus.”

 

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 13 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2014.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,95 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

 

Papildu informācija:

Juta Šteinerte

BALTA Korporatīvās komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: juta.steinerte@balta.lv

 

Arita Krūze
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” projektu vadītāja
Tel.:+371 28 337 073
E-pasts: arita.kruze@prae.lv

0