LAA sociālā kampaņa “Pasargā nākotni” tiek godalgota Baltijas komunikācijas konkursā

Pievienoja:

Latvijas Apdrošinātāju asociācijas (LAA) sociālā kampaņa “Pasargā nākotni”  ir ieguvusi otro vietu Baltijas komunikācijas nozares konkursā “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2020” kategorijā “Korporatīvā komunikācija”. Kampaņu veidoja aģentūra “New Black”.

LAA kampaņa “Pasargā nākotni” norisinājās 2019. gada septembrī un oktobrī, tās mērķis bija likt cilvēkiem aizdomāties un parūpēties par savu un tuvinieku nākotnes drošību un finansiālo stabilitāti, veidot uzkrājumus nebaltai dienai un vecumdienām. Kampaņas laikā ar saviem pieredzes stāstiem dalījās sabiedrībā zināmi cilvēki – Sondra un Rihards Zaļupes, Andris Brīnums un Annija Kļaviņa. Tāpat par dažādiem drošības un uzkrājumu veidošanas aspektiem stāstīja eksperti – finanšu jomas eksperts Māris Krastiņš, psihoterapeite Aina Poiša un juriste Ieva Brante.

Lielākās diskusijas un vienlaikus lielāko interesi radīja kampaņas laikā izveidotais Nāves izdevumu kalkulators https://www.pasarganakotni.lv/naves-izdevumu-kalkulators. Tas nebija paredzēts, lai aprēķinātu precīzu  bēru summu, bet gan lai liktu katram pašam sev atbildēt uz jautājumu: “Vai Tu zini, kādu finansiālo slogu tuviniekiem būs jāuzņemas Tavas nāves gadījumā, ja ar Tevi notiks kas negaidīts?” Pašlaik 43% Latvijas iedzīvotāju neveido uzkrājumus nākotnei un 41% iedzīvotāju nav informēti, ka dzīvības apdrošināšana arī var būt uzkrājumu veids, liecina LAA pētījums.

Visi kampaņas “Pasargā nākotni” materiāli pieejami www.pasarganakotni.lv un LAA FB kontā https://www.facebook.com/lvapdrosinatajuasociacija/

Kampaņu “Pasargā nākotni” organizēja LAA, finansiāli atbalstīja dzīvības apdrošināšanas sabiedrības, kas darbojas Latvijā: AAS CBL Life, Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle, ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle, Mandatum Life Insurance Company Limited Latvijas filiāle, SEB Life and Pension Baltic SE un Swedbank Life Insurance SE Latvijas filiāle.

0