“Seesam” laba servisa kampaņā atkārtoti tiek atzīts par klientu visvairāk rekomendēto apdrošinātāju Latvijā

Pievienoja:

Apdrošināšanas kompānijas “Seesam Insurance AS” Latvijas filiāle šogad martā jau piekto gadu pēc kārtas piedalījās kampaņā “Uzslavē labu servisu!” un atkārtoti ieguva atzinību kā klientu rekomendētākais uzņēmums.
Rekomendētākie uzņēmumi tiek noteikti, izmantojot tā saukto rekomendācijas indeksu, kas atspoguļo klientu attieksmi pret uzņēmumu un tā sniegtā servisa kvalitāti.
2012. un 2013. gadā “Seesam” kļuva par uzslavētāko uzņēmumu starp apdrošināšanas kompānijām. 2014. gadā, kad kampaņas dalībnieku vērtēšanai pirmo reizi tika izmantots tā sauktais rekomendācijas indekss, “Seesam” saņēma balvu kā klientu visvairāk ieteiktais uzņēmums Latvijā. Saņemot augstāko vērtējumu šajā nominācijā arī 2015. gadā, “Seesam” ir kļuvis par vienīgo uzņēmumu Latvijā, kas šādu vērtējumu ir saņēmis atkārtoti.
“Seesam Insurance” Latvijas filiāles vadītājs Aigars Freimanis atzīst, ka klientu atzinība laba servisa kampaņā ir visu “Seesam” darbinieku kopīgi veiktā darba augstākais novērtējums, kas atspoguļojas arī “Seesam” darba rezultātu objektīvajā statistikā – 2014. gadā “Seesam” klientu kopējais skaits pieauga par 9 %, turklāt to klientu skaits, kuri izvēlējās “Seesam” par savu vienīgo apdrošinātāju būtiskākajos apdrošināšanas veidos, pieauga par 46 %. Un šis ir pārliecinoši labākais rezultāts “Seesam” pastāvēšanas vēsturē. Būtībā tas ir likumsakarīgs panākums, jo finansiālā stabilitāte un izcils klientu serviss ir “Seesam” māteskompānijas – Somijā lielākās apdrošināšanas un finanšu grupas “OP-Pohjola” – stratēģijas nemainīgs pamatprincips, par kuru vienmēr iestājas grupas klienti, kas vienlaikus ir arī tās īpašnieki un akcionāri.
0