LV EN
Menu
Apdrošinātāji ievieš krīzes konsultatīvo telefonu

Apdrošinātāji ievieš krīzes konsultatīvo telefonu

01.08.2024

Reaģējot uz nedēļas sākumā notikušās vētras un tās izraisīto plūdu sekām un no tā izrietošo apdrošināšanas pieteikumu skaita pieaugumu, Latvijas Apdrošinātāju asociācija (LAA) no šodienas, 1. augusta ievieš krīzes konsultatīvo telefonu 67360898.

Telefons darbosies darba dienās no 9:00 – 20:00 un pa to būs iespējams saņemt konsultācijas, kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums kustamajam vai nekustamajam īpašumam nesenās vētras un plūdu izraisīto seku dēļ, kā rīkoties situācijās, ja rodas domstarpības ar apdrošināšanas kompāniju par atlīdzības izmaksām un citiem iespējami neskaidriem jautājumiem šajā sakarā. Paredzams, ka konsultatīvais telefons darbosies 3 nedēļas, bet, nepieciešamības gadījumā, tā darba ilgums var tikt pagarināts.

Vētras un tās radīto seko rezultātā apdrošināšanas kompānijas ir saņēmušas aptuveni 3500 pieteikumus apdrošināšanas atlīdzību izmaksām par vairāk nekā 9 miljoniem eiro (dati uz 31. jūliju) un konkrēti:

 

Atpakaļ