LV EN
Menu
Apdrošinātāju asociācija izveido pastāvīgu konsultatīvo tālruni

Apdrošinātāju asociācija izveido pastāvīgu konsultatīvo tālruni

23.09.2024

Latvijas Apdrošinātāju asociācija (LAA) ir nolēmusi krīzes konsultatīvo tālruni pārveidot par pastāvīgu risinājumu klientu informētības un tiesību aizstāvības uzlabošanai. Tādēļ turpmāk LAA darba dienās laikā no plkst. 9.00 līdz 17.00 darbosies klientu konsultatīvais telefons 67360898, pa kuru būs iespējams saņemt vispārējas konsultācijas par apdrošināšanas pakalpojumiem Latvijā.

“Klientu konsultatīvais telefons būs labs veids, kā iedzīvotājiem ātri un ērti uzdot neskaidros jautājumus un saņemt atbildes par apdrošināšanas pakalpojumiem. Apdrošinātāju asociācijā darbojas ombuds, kas izskata klientu strīdus ar apdrošinātājiem, taču trūka vispārēja konsultatīva posma, kad cilvēkiem vienkārši nepieciešams padoms vai skaidrojums,” saka LAA prezidents Jānis Abāšins.

“Protams, LAA nevarēs detalizēti konsultēt par konkrētiem līgumiem, šādas detaļas klientiem ir jāizrunā ar saviem apdrošinātājiem. LAA piedāvās vispārējas konsultācijas un padomus par apdrošināšanas veidiem, atgādinot svarīgākās nianses un ieteikumus, ko ņemt vērā, iegādājoties apdrošināšanas polisi,” uzsver LAA prezidents.

Kā zināms, LAA no 1. augusta uz trīs nedēļām izveidoja krīzes telefonu, lai sniegtu nepieciešamās konsultācijas klientiem, kam radās jautājumi par vētras zaudējumu atlīdzināšanu un sadarbību ar apdrošinātājiem.

Iedzīvotāju aktivitāte, zvanot uz krīzes konsultatīvo tālruni, bija vidēja – saņemti 3-5 zvani dienā. Visvairāk jautājumu tika uzdots par to, kā iesniegt dokumentus atlīdzības saņemšanai un kā rīkoties, ja saņemts atlīdzības izmaksas atteikums. Tāpat iedzīvotājus interesēja, kā iesniegt sūdzību LAA ombudam, kā arī, kādas nianses jāņem vērā, iegādājoties apdrošināšanas polisi, lai tā segtu visus iespējamos zaudējumus, tai skaitā nokrišņu radītus plūdus.

Atpakaļ